A felhőalapú megvalósítás miatt az adatszolgáltatást és törvényi megfelelést teljes mértékben átvállalja tőled ez a pincérprogram. A folyamatot központilag felügyeljük, így neked semmi dolgod sem lesz ezzel.
A pincérek valós időben láthatják az asztalok állapotát. A színkódok és ikonok azonnali információkat adnak. Bármikor egy gombnyomással lehet elvenni, hozzáadni, letiltani asztalokat vagy váltani az előre beállított elrendezések között. Az EatWithMe asztaltérképe nem csak adminisztrál, hanem segíti is a dolgozók munkáját, figyelmeztet, irányít.
Éttermi programunkban egy képernyőn megjeleníthető minden szükséges információ, így kevesebb dolgot kell észben tartani az éttermi dolgozónak, és nem kell váltogatni különböző képernyők között. Például egy képernyőn látható az összes asztal állapota (több terem esetén is), és a webshopból érkező házhozszállításos rendelések is.
Szól, ha pl. régóta nem vették fel a rendelést, nem szolgálták még fel, vagy hogy a konyhán van az 5-ös asztal rendelése. Így még kevésbé gyakorlott pincérekkel is jobb lesz a vendégélmény, mint máshol profikkal.
Egyetlen pillantással láthatod az éttermi programban, hogy:
Gyors és egyszerű rögzítést tesz lehetővé. Add meg az időszakot és a személyek számát, és a többit hagyd nyugodtan a rendszerre. Vagy, ha szeretnéd, akkor a rendszer döntéseit bármikor felül tudod bírálni.
Elvégezheted az adminisztrációt akkor, amikor neked kényelmes, spórolhatsz rajta, miközben hibamentessé válsz. A vendégeid is hálásak lesznek érte.
Az alapvető probléma egy klasszikus éttermi rendszernél az, hogy egy meghatározott, szigorú sorrendiséget kell követni az adminisztráció során. Ha valami véletlenül kimaradt vagy hibásan került rögzítésre, akkor az egész eredmény hibás lesz, és nem lehet visszamenőleg javítani rajta. Egy ilyen folyamat dedikált embert kíván, és az egész étteremben szigorú szabályokat kell követni, ami nehezíti a jó vendégélmény megteremtését is.
Az EatWithMe vendéglátó szoftverben a recepteket, bevéteket időben visszamenőleg is módosíthatod, és újrakalkulálhatod az alapanyag felhasználását, a raktárkészletet. Módosítás után, a rendszer mindent újrakalkulál, akár hónapokkal visszamenőleg is. Így minden hiba akár utólag is javítható ebben a pincér programban.
Erre a feladatra dedikált ember nélkül is:
Gyors kiszolgálást tesz lehetővé, mivel nem kell újra beütni a pénztárgépbe a már felvitt rendeléseket, így az alkalmazottak sem tudják elfelejteni vagy rosszul beütni az eladási adatokat. Így elkerülhetőek a büntetések, nyugodtan alhatsz.
A támogatott pénztárgépek folyamatosan bővülnek. Jelenleg támogatott pénztárgépek: Fiscat, Micra-Jota
Egyszerűen és gyorsan felvihetőek a többfogásos rendelések is.
Ételek ügyféligények szerinti variálása is könnyen megoldható és még az árat is újraszámolja a rendszer. Amit a vendégek éreznek: Flexibilis és precíz, pontos kiszolgálás.
A blokk minden pályára optimalizált. A blokkon az lett kiemelve, hogy az adott pályán mit kell elkészíteni. Előételek, főételek, desszertek, mind egyértelműen szétválogatva, egyértelmű utasításokkal segítve a konyhai munkát.
Mindössze pár gombnyomás után a FoodPandán és a Wolton leadott rendelések mind megjelennek a te éttermi rendszeredben is. A konyhai blokkokat, fizetési adatokat automatikusan generálja, nem kell mindkét rendszerben adminisztrálni a rendeléseket.
Asztaltérkép támogatása, több fizető támogatása, számlabontás
Felszolgálóid leadhatják rendeléseiket akár telefonról, tabletről már az asztalnál. A funkció díját egyszeresen kell csak megfizetned, akkor is, ha több eszközön szeretnéd használni (ha több felszolgálód van, akkor is csak egyet fizetsz).
Gyors és pontos standolás. Lényege, hogy csak egy telefon, egy olcsó mérleg és a vonalkód kell, és a rendszer egy pillanat alatt megmondja, hogy mennyi ital van az üvegben. Vak standolásra is van lehetőség.
Előzetes asztalfogalások rögzítése. Az éttermi rendszer automatikusan foglalja be az asztalokat előre meghatározott prioritás szerint, és a foglalásokat időben megjeleníti az asztaltérképen.
2 extra modul megrendelése esetén AJÁNDÉK!
A Foodpandán vagy Woltban leadott rendelések automatikusan bekerülnek a te éttermi rendszeredbe. Így egy helyen láthatod az összes megrendelésedet.
Időbeli korlátozás nélkül, bármikor, akár visszamenőlegesen is felviheted a recepteket, a bevételezést, a raktározást. Részletes analitikák, haszon elemzések segítenek téged az üzleti döntésekben.
Pincérprogramunkkal a pénztárgépi nyugtát automatikusan ki is tudod nyomtatni gyorsítva az fizetési folyamatot és elkerülve az esetleges hibázásokat, amelyeknek egy NAV ellenőrzés esetén büntetés lehet a vége.
Százezrek helyett potom összegért lehet saját éttermi webáruházad, ami kezeli az elvitelt, a házhozszállítást és a futárok állapotát is.
Rögzítsd vendégeid akár egyheti rendelését előre, tervezd a beszerzést és naponta bonyolítsd az előkészítést, fizetést, futárhoz rendelést, kiszállítást.
Potom összegért lehet saját éttermi webáruházad, ami kezeli a weboldalról és mobilról leadott rendeléseket is.
4 extra modul megrendelése esetén AJÁNDÉK!
"*" a kötelező mezőket jelöli
Az NTAC rendszer bevezetésekor a kiváró ügyfelek tömegével fognak hozzánk fordulni az igényükkel.
Amennyiben még most kér ajánlatot az általunk kínált rendszerre, az ön igényét elsőbbséggel fogjuk kezelni.